Obserwatorzy

sobota, 12 października 2013

Elo Elo 3 2 0 ;p

Na początek chcę poprosić, abyście zadawali mi pytania w komentarzach, to zrobię post z odpowiedziami, a także piszcie mi jakieś tematy na posty, ponieważ mam wenę, ale pomysłów nie za wiele :) Ten tydzień minął mi całkiem ok, w poniedziałek niestety moja szkoła nie ma wolnego, tak jak inne, ale na szczęście nie mamy normalnych lekcji :D Ostatnio pogoda dopisuje, dzisiaj nawet chodziłam w krótkim rękawku, z czego bardzo się cieszę, bo nie lubię jak jest zimno. Poza tym coś mi się stało z komputerem i jestem teraz na laptopie mamy ;/ Mam nadzieję, że jednak jakoś doprowadzę go do porządku :) Wczoraj byłam na tiny u Binki, dzisiaj u Julbild i chwilę u Lucy... Tak bardzo lubię tiny! Teraz oglądam The Voice, ale jakoś wolę być na kompie, asku, pisać posta, przeglądać tumblr... Nie jara mnie za bardzo ten program. Z takich rozrywkowych to najbardziej lubiłam i nadal uwiebiam nieemitowany już "Jak oni śpiewają" <3, ale teraz oglądam powtórki. Świetny również był "You can dance". Żaden inny program nigdy mi nie zastąpi tych dwóch ;(
Tak jakby się komuś nudziło:  http://ask.fm/krejzolka313
  

2 komentarze:

  1. Pytanie : Czy wybierasz się na imprezę heloween
    A i słuchaj chcę wprowadzić taką akcję. Miło by było gdybyś zajrzała,wyraziła swoją opinię,przekazała dalej *.* http://beautyloverssss.blogspot.com/2013/10/akcja-bl_12.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zaczęło się Twoje blogowanie?

    OdpowiedzUsuń