Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Koncert

Hey hey hey ! ;-) Wczoraj byłam na imprezie w moim mieście, na której występowała Beata Dobosz <3 i Ewelina Flinta. Poza tym był jeszcze pokaz sztuczek na motorach, co było bardzo emocjonujące. Tak się cieszę, że mogłam spotkać Beatę, ponieważ kibicowałam jej w The Voice Of Poland i jest cudowną osobą! Gdy podeszłam do niej, aby powiedzieć, że była genialna w programie, to ona mnie przytuliła <3 A na moją prośbę o autograf odpowiedziała, że ma zdjęcia, da mi po występie i że sobie zrobimy fotki i wgl. Po czym powiedziała że jest takie ciśnienie, że nie wie czy da radę i żebym trzymała za nią kciuki :))) Po ok. 1h wróciła pod scenę, ponieważ za chwilę miał być jej występ. Poszła za barierki i gdy jakiś zespół kończył śpiewać, to popatrzyłam się na nią, a ona się uśmiechnęła i do mnie pomachała <3 Na scenie również się do mnie uśmiechnęła, a gdy potem stałam w kolejce do zdjęcia, to jak podeszłam do Beaty, to ona powiedziała "No nareszcie" <333 Potem jeszcze widziałam ją kilka razy ;] Było cudowniee! W sumie, to tylko dla niej tam wgl poszłam ^^










4 komentarze:

  1. też jej kibicowałam :) zazdroszczę :** czekam na następną notkę :3
    obserwuję i liczę ma to samo :3 dosłownie chwilka a tak wiele radości mi da ;3
    sparkle-offical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Beata wydaje się byc wspaniała osobą. Sława w ogóle nie uderzyła jej do głowy i zachowała skromnośc, za co bardzo cenię gwiazdy. Osobiście nawet nie oglądałam The voice. Cieszę się, że spełniłaś swoje kolej nie marzenie. Dobrze, że masz po temu sposobnośc, moje marzenia są tak surrealistyczne, że... eh :]

    OdpowiedzUsuń
  3. O ale śliczne zdjęcia *__*

    zapraszam - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no zdjęcia mega, ciesze się że spędziłaś fajnie swoje wakacje :) Dużo zdjęć czyli to co lubie najbardziej :)
    pozdrawiam
    it-is-your-beautiful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń