Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

Mój najlepszy przyjaciel

Dzisiaj mój piesek był u fryzjera i wpadłam na pomysł, że poświęcę mu post :-)
Ma na imię Daffi i ma ponad 4 lata. Jest rasy York Terrier, ponieważ mam alergię na sierść kotów i psów ;/ Zakochałam się w nim od pierwszego ujrzenia! Właścicielka kilku yorków pokazywała mi wszystkie po kolei, a jako ostatniego przyprowadziła mojego Dafficzka <3 Pamiętam to tak dobrze! :))) Mój piesek jest wyjątkowy, bo większość Yorków ciągle szczeka, a on prawie wogóle. Nie szczeka na ludzi, ale gdy przestawię coś w inne miejsce, położę jakąś zabawkę na ziemi, albo po prostu zobaczy że coś się rusza, nawet swoje odbicie w lustrze, to on ujawni swoje "groźne" oblicze ;p  Lubi się bawić, głównie swoim sznurkiem. Nie wyobrażam sobie życia bez niego, a w nocy bez jego obecności nie zasnę.



2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam Yorka, ale mam innego malutkiego pieska. Jest strasznie głośny XD
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłaś na rzeczywiście świetny pomysł ; ] Wiem jak można pokochac swojego psa.. Dbaj o niego i nie pozwól, by coś mu się stało.

    OdpowiedzUsuń