Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Wyjazd

Siemka. Jutro jadę na Słowację i posty raczej nie będą ukazywały się codziennie. Nie z powodu braku czasu, bo wieczorami będę w domu, ale nie chcę pisać postów nie dotyczących mojego życia (no, może czasami) lub tak na odwal się. Tam całymi dniami będę w Aquaparku Tatralandia ♥ , więc nie będzie się codziennie działo dużo ciekawych rzeczy. Kocham to miejsce. Czuję się tam fantastycznie i już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę się z moją ulubioną, zeszłoroczną animatorką - Viki. Uwielbiam patrzeć jak tańczy, bo według mnie, robi to znakomicie! Byliście kiedyś w TTL? Podzielcie się opinią w komentarzu :) Na koniec daję moje 2 ulubione fotki z animatorami lata 2012, których mi brakuje.

Fotka z mojego pożegnania ♥ Animatorzy zrobili mi laurkę :)))

Smurf day ;D

Na tych fotkach nie ma wszystkich animatorów, no ale trudno c; Może kiedyś dodam więcej tych fotek xd

4 komentarze:

  1. hahaha :D zabawne zdjęcia :) akwapark *_* dziś byłam :D
    zaczarowanalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, pewnie było fajnie:D

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Tatralandię O.o To było szaleństwo haha (y)
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatralandia, to jest to :) Jak widzę w notce wyżej, wyjazd był udany.
    Pozdrawiam,
    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń